Holde styr på kommentarer?

11 01 2009

En av mine favorittfunksjoner i wordpress.com, er «Mine kommentarer», som viser kommentarer jeg har lagt igjen hos andre wordpress.com-blogger, og lister opp svar som har kommet til dem. På den måten er det lett å delta i diskusjoner og komme med svar «i tide».

Er det noen som vet om det finnes lignende system for å holde kontroll på kommentarer man har lagt igjen på ikke-wordpress-blogger? En del blogger har en boks man kan hake i og få oppdateringer på mail, eller så kan man ofte abonnere via rss — men det er så pass mye stress at jeg ikke gjør det med mindre det handler om noe spesielt engasjerende. Jeg synes bare at det burde være mulig å lage en tjeneste som lar meg administrere kommentarer på blogger hos alle de vanligste bloggtjenestene?

Edit: Audun Wangen har testet Backtype