Om å sikte for høyt

30 04 2009

Jeg får ikke blogget for jeg har en særdeles morsom bloggpost i tankene, som jeg går rundt og fniser av for meg selv. Men som jeg ikke har tid til å skrive.

Så vet dere det, jeg har ikke glemt dere.

Da svineinfluensaen kom, tenkte jeg

neineinei, jeg har ikke skrevet ferdig avhandlingen min enda!

Og for dem som henger med på føljetongen kaze+jobb=sant? kan jeg berolige om at arbeidsløshetsbloggingen henger i en veldig solid tråd, heldigvis ikke fordi jeg er spesielt inkapabel men fordi verden er ond og hater meg og jeg får hver dag mail av typen «ja, vi vil egentlig gjerne ha deg på intervju men dessverre så a) har vi ingen penger igjen, b) kan vi ikke ansette slike som deg, eller c)..» eh, janei det fantes ingen c, enda. Men den kommer sikkert snart.

Att sånt.

Blæ.

Handlinger

Information

2 responses

30 04 2009
Hydra

Det ordnar seg, veit du. Heilt sikkert.

30 04 2009
Erlend

Verden behøver nok deg også, skal du se 😉

Legg igjen en kommentar

