For utslått til å danse på bordet

19 01 2009

Jeg ligger begravd under en haug uskrevne stipendsøknader, CV’er, og nye teoremer som jeg ikke aner hvordan jeg skal bevise, og det eneste jeg makter å gjøre er å surfe rundt på nettet og etterlate meg meningsløse idiotiske kommentarer. Jeg unnskylder meg med at jeg tester holde-styr-på-kommentar-tjenester.

Denne søppelkommenteringen har jeg kombinert med litt for ivrig trening, hvilket har ført til at jeg knapt kan strekke ut beina mine. Det anbefales _ikke_ å trampe rett i høyhælte støvletter etter step’en.

Jeg har et stort antall halvskrevne seriøse poster, som fortjener bedre hjerne enn hva jeg byr på for tilfellet, og jeg har postet så mye tull i det siste at jeg har gått tom.

Jeg kommer sterkere tilbake! Kanskje allerede i kveld. Jeg skal være single i en halv uke.

I mellomtiden kan jeg sende surfere over til Magdalena Ribbings etiketteblogg, som har underholdt meg i over et år. Svensker er morsomme, spesielt når de ikke prøver å være det.

Handlinger

Information

11 responses

19 01 2009
Krissy

Uff da :-/ Hvilket minner meg om hvorfor jeg aldri har vært og aldri vil bli et karrieremenneske. Men er du ikke snart ferdig med stipend(iat)-perioden? (eller var det et forbudent spørsmål..)

Lappe av med beina høgt på bordet, og lag deg en kopp kaffe. Det pleier å virke mot trege hoder. 🙂

Ønsker deg en fiiiin dag! 😀

19 01 2009
kamikaze

Krissy: Takk skal du ha! Og forbudent it is 😀 Men ærlig talt er det ikke forskningen som tar knekken på meg; jeg har vært med lenge nok til å ikke bli så stresset som jeg strengt tatt burde. Det er alt det andre morosame jeg har lovet å gjøre som gjør meg apatisk; særlig spesifikt organisere korturne for 50 pers, skaffe penger til korturne for 50 pers, høre på hva 50 pers har lyst til å gjøre på korturne, smile pent og svare høflig når 50 pers lurer på om vi har styr på korturne, passe på at 50 pers har fått med seg at vi overhodet skal på korturne, denslags. Den der 50 pers er litt brysom 😉

19 01 2009
Krissy

Jaha, syng det ut , det hjelper da noget i hvert fall .. ;-D

19 01 2009
kamikaze

Krissy: 😀

19 01 2009
Erlend

Treningsstudioene er tydeligvis utklekkningsanstalter for invalide… 😉

19 01 2009
kamikaze

Erlend: Å fillern, har de tatt knekken på deg også? 😛

20 01 2009
Erlend

Moi? Overhodet ikke, selv om ryggraden er litt flattrykt i dag…

20 01 2009
slikejenter

I feel your pain! Er inne i en sånn opphopsperiode selv, og har utviklet prokrastinering til en kunstart. Skulle skrevet en avhandling om dèt, du…

20 01 2009
kamikaze

slikejenter: Ja, det er vel egentlig det vi blir eksperter på, er det ikke? Eller i hvert fall det også!

20 01 2009
anders

Jeg stemmer for Krissys råd jeg også. (kaffe er jo en bra ting.) Hva man skal gjøre med alt det andre som er slitsomt er en annen sak …

20 01 2009
kamikaze

anders: Ja, to stemmer kan jeg ikke overrøste, så jeg har drukket masse kaffe 🙂

Legg igjen en kommentar

