Skjebnedag

2 12 2008

Først må jeg bare si

Takk!

til alle som stemte på meg i forrige runde av Tordenbloggen. Det virket! Jeg får stadig lov til å være med de store barna og leke!

Nå, kjære leser, behøver jeg ditt vennskap igjen. Jeg skal nemlig ut mot Kristin. Kristin har blogget siden før jeg visste hva en blogg er, og hun skriver en veldig festlig blogg. Jeg lever farligere enn noensinne.

Hursomhelst, gå inn her og stem på din favorittblogg!

Så til Hjorthens daglige klapp på skulderen. Se her, jeg har bygget en bar til deg!

dscn0952

Beklager feilstavinga, jeg er tross alt bare en bloggebaby på skarve 5 mnd.

Om baren: Sidst jeg var der, oplevede jeg både en kvinde smide en mand ud, fordi han havde berørt hendes endebag uden tilladelse, en stamgæst komme ind i strømpesokker, som sikkert havde hørt «han skulle lade, som om han var hjemme» lidt for mange gange, samt en ældre herre uden tænder der skiftevis drak øl og varm mælk med det samme sugerør.
Alt i alt er Hjorten en hardcore bodega, men bare på oplevelse scorer den højt. Mangler du et billigt grin og en billig øl, så tag derind og lad dig forkæle af begge dele i stride strømme.

Nuhvel kjære leser, hvis du ikke har stemmer til meg kan du i stedet more deg med et mordmysterium! 🙂

Handlinger

Information

8 responses

2 12 2008
kristin

Jeg synes det er direkte vondt å gå mot deg. Jeg har stemt og stemt for å få deg oppover, og nå kjenner jeg et vondt stikk av at jeg har lyst til å gruse deg…

2 12 2008
kamikaze

Haha, det er vel kanskje litt på grunn av sistnevnte som jeg synes det er vondt å gå mot deg 😛

2 12 2008
anders

catfight?? :p

2 12 2008
minneapolise

Hjortens daglige klapp på skuldra ja… Jeg hadde jo egentlig planer om noe sånt, men så ble det plutselig daglige insults istedet, kom ikke så langt med den. Alt man ser i retrospekt *sukke*

2 12 2008
bell4trix

hehe…fine puben! Snill du er! Stemme er idag overlevert! *krysse fingre og tær og alt annet som kan krysses* (blir vanskelig å røre seg, men verdt det når du kommer videre!) Heia heia heia! :o)

2 12 2008
Lilja

Jeg synes du har kommet langt i tordenbloggen, jeg. Er stolt av deg! 🙂 Og nå har jeg omsider svart på taggingen din. Jeg har for mye å gjøre for tiden.

4 12 2008
kamikaze

anders: You wish!

minnea: insults? det har jeg ikke fått med meg, ikke den veien i hvert fall!

bell4trix: takkertakker! Men det ser ut til at Kristin slo meg ned i støvlene… 🙂

Lilja: Supert! Er det julestresset som har tatt deg?

5 12 2008
minneapolise

Stakkars fyren er nattevakt mens resten av dere er trygt under dyna for lengst, kommentaren i tordenbloggenposten var nok velfortjent 🙂

Legg igjen en kommentar

