Blogganbefaling

15 11 2008

Hvis jeg hadde tenkt på det litt tidligere, hadde jeg nominert denne bloggen til Tordenbloggen, men jeg er særdeles dårlig til å tenke på ting til rett tid. Litt av grunnen er at inntil nylig trodde jeg at det var en webcomic jeg leste, men så en dag merket jeg at man kunne scrolle ned og finne et kommentatorfelt under tegneserien, og resultatet er en mer enn fullverdig blogg.

Jeg snakker om in:Cognito.

Det er mulig man skal være over middels mattenerd for virkelig å sette pris på ninjaene til Anders, men kombinasjonen webcomic og blogg er interessant i seg. Jeg behøver en Anders ved siden av meg på forelesning.

Men jeg lurer på, hva er det med den badeanden?

Handlinger

Information

One response

16 11 2008
Anders

Det er ingenting som kan redde dagen til en fyllesyk blogger/webcomic-forfatter som å bli omtalt med slike lovord. 🙂
Tusen takk!
Badeanden dukket opp som følge av denne stripen(ting ble ikke tegnet i helt samme rekkefølge som de ligger i bloggen). Stripen i seg selv er veldig intern, men jeg tror de fleste burde være i stand til å skjønne budskapet.
Etter dette ble det foreslått av en i klassen min at jeg burde ha den med i hver stripe. Så dermed er den med.
På en annen side er det ingenting som understreker galskap mer enn dette. (folk som danser med badeender på hode …)

Igjen, mange takk for hyggelig omtale. 😀
PS. Alle eventuelle skrivefeil og gramatiske krumspring skyldes litt for stort inntak av øl i går kveld.

Legg igjen en kommentar

