Når gubben er borte, danser kjerringa på bordet

10 11 2008

Denne uken er det Mannen som rømmer åstedet, og jeg skal være singel i hele fire dager. Heldigvis har jeg karse i vinduskarmen og boka til Virrvarr på vei, så jeg skal nok klare meg likevel. Og gjett om det skal blogges!

Dessuten er det Tordenblogg, og ettersom jeg ikke liker å skryte av meg selv har jeg tenkt å skryte av Hjorthen i stedet. Heia! Nå har jeg hørt på Podcast og skrevet bloggpost, og midt i overskriften hører jeg i bakgrunnen at den som vinner podcastkonkurransen får doble stemmer. Hæ, hva? Spole spole, jo det var sant! Google google, håper svaret duger, jeg behøver det, feltet mitt er fullt av guruer og fjorårsvinnere og sånt. Men ærlig talt, dette er jo luksus! Radioblogging! Hvorfor er det ingen som gjør det fast?

Jeg hadde en plan om å gjøre bloggen min til et Hjorthe-shrine, men for å fullføre planen må jeg ut og ta bilder, og det regner noe innmari. Så vær så snill, hjelp meg komme videre til neste runde, så jeg får fullført den fine planen min!

Handlinger

Information

One response

10 11 2008
~SerendipityCat~

Lykke til i dagens runde da!!! 😀 Du har fått min stemme allerede, så krysser jeg fingrene for deg og forventer karse-blogging med bilder…

Legg igjen en kommentar

