Me^2

7 11 2008

En kompis av meg har en genser som det står Me^2 på. Hver gang jeg ser den, lurer jeg på hva det egentlig betyr. Han synes at det står «Me too», men som den nerden jeg er synes jeg det står «meg i andre», som i mere meg, med mindre jeg er veldig liten, og det er jeg jo ikke (og ikke han heller).

Det er Tordenbloggtider, og navnet mitt står på en lang liste av blogger der man kan bestemme hvem som går videre til første riktige runde. Jeg burde visst skrive et reklame/tiggeinnlegg (ja, noen vil kanskje si at det er nettopp det jeg gjør), men jeg føler meg ikke mye bekvem med slikt. Endel klarer å skryte av seg selv med glimt i øyet, men jeg føler meg bare blærete hvis jeg prøver meg på denslags (jeg har prøvd).

Så i stedet for å oppfordre alle til å stemme på meg, vil jeg heller be leserne mine om å stikke bort og gi Hjorthen en klapp på skulderen, for han gjør en enorm innsats både nå, med Tordenbloggen, og ellers, med Sonitus og generell Godfather-virksomhet. Det er mest gøy å arrangere ting når det settes pris på, og Tordenbloggen har skaffet meg nye gjester (velkommen til dere!) så jeg setter i hvert fall pris på initiativet. En applaus for Hjorthen!

(Skryte av andre har jeg nemlig ingen problemer med! Jeg behøver en U2-genser.)


Handlinger

Information

5 responses

7 11 2008
Anders

Jeg hadde også lest det som «meg i andre», men hva den tenkte betydningen er avhenger vel kanskje av hvor han har fått tak i den?
Tordenbloggen er artige saker. Fin måte å finne nytt lesestoff som du sier.

8 11 2008
minneapolise

Hjorten er best! *veldig enig*

9 11 2008
rigmor

Gratulerer med nominasjonen.

Forresten syntes jeg også ganske bestemt det står «meg i andre».

9 11 2008
Vutarie

dude, ^2 betyr jo selvfølgelig at noe er opphøyd i andre. alle som har hatt matte vet jo det

10 11 2008
kamikaze

Anders: Ikke sant! 🙂
minnea: 🙂
rigmor: Takk for det!
Vutarie: Ikke sant? Men det er ikke lett å diskutere med italienere…

Basert på kommentarfeltet kan vi visst trygt konkludere med at det står «meg i andre»!

Legg igjen en kommentar