Vegetarisk sex

3 11 2008

Det finnes et menneske i verden som googlet «karse sex» og kom til bloggen min. Jeg flirte godt av den, for hvem vil ha sex med en karse, liksom? Ta nå i det minste en litt større blomst. Kaktuser hadde passet fint hvis det ikke var for taggene.

Men egentlig er assosiasjonen sex-urter slett ikke ny. Herbal Essences ga kvinner heftige orgasmer allerede på 90-tallet.

Hva finner man for noe annet enn bloggen min når man søker på karse og sex? Tydeligvis har det eksistert en homseklubb i Århus ved navn Klubb Karse, der det gikk nokså vilt for seg. Ellers må jeg si at resultatene var heller skuffende.

For symmetriens skyld burde neste bloggpost hete dyrisk sex. Men den er jeg for sjenert til å skrive.

Handlinger

Information

9 responses

4 11 2008
Anders

Dyrisk sex hadde sikkert vært en bra post. om ikke annet er det mulig den hadde generert litt flere treff via google. 😛

(ettersom du lurte på rss feed har jeg kokt ihop et forsøk på dette nå. hadde tenkt å lage det før eller siden uansett. føl deg velkommen til å stikke innom og test. Sånn i egenreklamens navn mener jeg.)

4 11 2008
kamikaze

Anders: Jeg tester rss-leseren din nå! Så du skal bare lage en ny stripe, så ser jeg om det virker! Jeg ser ellers at du har latt deg påvirke av den googlebare trenden? 😉

4 11 2008
kamikaze

Anders: Nei, ikke rss-leseren din, det er jo min leser jeg bruker, men rss-hvadetnåheter som du har. Rss-generator? Rss-feed? Er det mitt eller ditt program som heter feed? Det er vel din, for feed betyder jo mate, som i å mate ut?

4 11 2008
Anders

Jeg tror det heter rss-feed ja. har ikke egentlig brukt noe slikt før, men en gang må jo være den første. Har stjålet i det vie og det breie fra folk på detta internettet for å få det til å se ok ut; Ikke si det til noen.
Man skal forøvrig ikke kimse av litt Google Whoring for å skaffe seg litt oppmerksomhet. 🙂

4 11 2008
vaarloek

jeg faar alltid orgasme naar jeg vasker haaret

4 11 2008
kamikaze

Anders: 😀
vaarloek: Fantastisk! Forresten, jeg lurer alltid på om du helst vil bli kalt Vårløk, vårløk eller vaarloek?

4 11 2008
vaarloek

jeg trodde det var helt vanlig, jeg? jeg mener, det var jo på TV … heh.

fra spøk til svar: til tross for min store kjærlighet til æ, ø og å (det var noen fortvilte dager før jeg oppdaga hvordan jeg kunne få et norsk tastatur, enda det egentlig er mest forvirrende for nå må jeg jo faktisk huske hvor ting befinner seg), så foretrekker jeg vaarloek. enda grunnen til at det ble vaarloek var at man ikke kunne hete ting med æ, ø og å i seg …ikke engang på blink!men så endte jeg opp med å synes at det så pent ut, rett og slett. heh. nest best er vårløk, er ikke overbegeistra for store bokstaver. men jeg er ikke rigid på det 8)

4 11 2008
kamikaze

vaarloek: Den er grei, da heter du vaarloek fra nå av! Jeg foretrekker også små bokstaver i navnet mitt, det er liksom mer symmetrisk eller noe.

5 11 2008
vaarloek

ja, jeg vet! enda jeg liker rettskriving ‘n all that jazz, små bokstaver (ikke bare i navn, men generelt) har noe estetisk appellerende ved seg. de roper ikke så høyt, liksom, bare føyer seg inn i rekken 🙂

Legg igjen en kommentar

