Mine skuffede lesere

24 10 2008

Jeg er redd for at en del lesere ikke finner det de er ute etter når de kommer hit til meg.

For eksempel har folk klikket seg inn etter å ha søkt etter

  • armhevinger uten armer
  • sitrontre dyrke
  • hvordan avokadoplante
  • avokadoplante
  • karse sex

og til sist, den mest populære:

  • anal.

Det virker som om en gartnerblogg kunne gjort det godt — men først skal jeg lære meg å holde planter i live. Hvorfor noen som ikke har armer har lyst til å ta armhevinger er beyond me — de gjør vondt! Jeg har ikke prøvd sex med urter enda, noe sier meg at det ikke ville gitt så mye. Og analsex finner du dessverre ikke hos meg, du får spørre naboen.

Jeg ble umåtelig fornøyd med meg selv når jeg så at posten Anal Fuck fikk følgende intro på bloggrevyen:

anal fuck

41 minutter siden i dagbok / personlig fra kamikaze

Min favorittprofessor var en gammel ærverdig mann med velfrisert skjegg, grå dress og slips (i motsetning til andre matematiske genier, visste han å kle på seg). Han begynte alltid forelesningen med å henge dressjakka pent på en…

Det lyder som innledningen til en erotisk novelle jeg kunne tenke meg å lese, men ettersom jeg ikke kan gjennomgå teksten uten å tenke på professoren min, tror jeg ikke at jeg kommer til å skrive den novellen. Beklager!

Handlinger

Information

8 responses

25 10 2008
minneapolise

Like skuffede som de som søker på kamikaze, kommer til meg, og ikke finner deg der lengre? 🙂

25 10 2008
kamikaze

Minnea: aww! Men de får kattunger i stedet, som er mye søtere enn meg!

25 10 2008
Anders

du må åpenbart begynne å skrive mer om karse sex. det er noe vi ser alt for lite til.

25 10 2008
Lilja

Hihi. 🙂 Så skuffet de må bli, egentlig, når de leser videre.

25 10 2008
Vutarie

karsesex hørtes litt sånn pedofilt ut. altså, karse dyrker man i barnehagen er det ikke sånn? HM? hva slags lesere er det egentlig du har, tssssk

25 10 2008
minneapolise

Haha, noe sier meg at de som søker på «kamikaze» ikke akkurat er ute etter kattunger, til tross for at begge begynner med ka..

26 10 2008
kamikaze

Hei Anders! Jeg skal se hva jeg kan gjøre med saken. Ja, det skal jeg jammen gjøre! 😀

Lilja: Forutsatt at de leser videre i det hele tatt 😀

Vutarie: Ja, hva slags lesere er det egentlig jeg har? 😀

Minnea: Jeg vet ikke helt om jeg skal gråte eller le av den kommentaren, så jeg ler jeg 😀

26 10 2008
kamikaze

Ja, og så hjertelig velkommen til Vutarie! Jeg ble så glad over alle kommentarene at jeg glemte alle manerer her!

Legg igjen en kommentar

