anal fuck

11 09 2008

Min favorittprofessor var en gammel ærverdig mann med velfrisert skjegg, grå dress og slips (i motsetning til andre matematiske genier, visste han å kle på seg). Han begynte alltid forelesningen med å henge dressjakka pent på en stol så den ikke skulle bli krittete, og fortelle en historie på utsøkt oxfordengelsk om personen som hadde funnet opp den matematikken vi skulle lære.

Jeg hadde ham som foreleser i kompleks analyse, hvilket skulle vise seg å bli et problem. Han forkortet nemlig konsekvent «analytic function» til «anal fcn», hvilket på morgener med tømmermenn og tunnelsyn ofte ledet til lesing av typen «integral…mumle mumle…möbius mapping..mumle…ANAL FUCK??!! åhneinei, analytisk funksjon, just det, mumle mumle…»

Edit: Det er altså ikke bare kamikaze som innrømmer skitne tanker om dagen!

Handlinger

Information

9 responses

11 09 2008
PoPSiCLe

Haha. Ikke greit med tømmermenn og kofferttanker nei.

11 09 2008
Lilja

Sånn som skjer, dette. Kofferttanker er ikke så greie å få bukt med. Lov om jeg lar meg inspirere av ditt innlegg?

11 09 2008
kamikaze

Inspirer alt du orker du, Lilja 😀

11 09 2008
Konrad

Hhm, kompleks matematikk, möbius, mapping mumle mumle. Dette er ikke begynnernivå nei.

11 09 2008
kamikaze

Konrad: Möbiusavbildninger er ikke så kompliserte som de høres ut, kanskje jeg skriver en nerdepost om dem en dag 🙂

13 09 2008
minneapolise

Haha, det var ikke verre jo! (ungikk denne posten i hele går, var på campus hele dagen, og anal fuck dukket opp over alt (bloglines, bloggrevyen, muligens bare de to..). Hadde det bare vært på norsk så hadde det ikke vært så farlig 😉

13 09 2008
kamikaze

Haha Minnea, jo, jeg hadde også mitt svare strev med å lese kommentarene jeg fikk mens jeg satt på jobb uten at romkompisene mine skulle komme forbi og lese «anal fuck» 😛 Men jeg er jo egentlig ganske snill av meg da!

29 10 2008
Lothiane

Hahahaha! Jeg måtte jo inn og se hvorfor du har skrevet om anal fuck… dette må da skaffe deg en del besøk du kanskje ikke ønsker? 😉

29 10 2008
kamikaze

Tja, om det er jeg eller de analsugne asiatene som lider mest er jeg ikke sikker på. Jeg får i hvert fall unike besøkende 😉 Men jeg tror nok det er mange sider som havner over meg når man søker på anal i google, for jeg får bare et par om dagen for det meste.

Legg igjen en kommentar

